Followers

Sunday 30 October 2011

New Cakes...Sticky Post ~ untuk N3 terbaru sila Scroll ke bawah. TQ ^__^

Kek Terbaru dari Ruby's Delight yang semuanya super duper yummyyyyy!! Buat masa sekarang ni, Ruby's Delight menawarkan harga promosi hingga penghujung November 2011. Buat pengetahuan semua, untuk size kek continental kesemuanya adalah fixed size seperti yang tertera di setiap gambar kek di bawah.  So, untuk harga promosi dan pengenalan kek yang terbaru harga serendah RM70 hingga RM90 sebijik. Untuk detail size dan berat, boleh tengok di setiap gambar kek yer. TQ
Italian Rainbow Cake yang sungguh lembut dan gebu..sungguh sedap lebih2 lagi apabila digabungkan dengan topping Italian Buttercream. Mempunyai 6 warna yang mengujakan mata memandangnya...Setiap lapisan kek disapu dengan cream yang super duper yummyyy..Try laaa! Nice to see, nice to taste!  @___<

"Cake ni nak baking dia agak take time juga..bayangkan sebab ianya banyak layer dan different colour..Jadi memang kena baked each layer. If have small oven, berkali-kalilah kena baked, kan. 

Di tambah lagi dengan Italian Buttercream, yang juga kena ambik masa dan agak leceh juga nak buat. Tu sebab kek ni agak tinggi sikit harganya."


Italian Rainbow Cake
Cake Size : 9"
Berat Cake : 2.5 kg
Normal Price : RM 120

HARGA PROMOSI : RM 90
~*~*~*~*~

Carrot Walnut yang sedap gabungan carrot, walnut dan juga sedikit serbuk kulit kayu manis yang cukup membangkitkan selera sesiapa sahaja. Bertambah sedap bila digandingkan dengan Cream Cheese Topping. So Yummyyyy!!

Cake Size : 10" x 10"
Berat Cake : +- 2 kg
Normal Price : RM 95
HARGA PROMOSI : RM 85
~*~*~*~*~
Chocolate Indulgence yang sungguh sedap! Rich dengan rasa coklat...dilapisi dengan krim coklat serta disaluti Chocolate Ganache yang begitu sedap..Yyummmyyyy!!

Cake Size: 9"
Berat : +- 2.5kg
Normal Price : RM80
HARGA PROMOSI : RM 70
~*~*~*~*~

Lain2 kek akan menyusul nnt.Tungguuu!
Berminat. kindly sms ke 012-6883067 dan emailkan ke cupofcakes1@gmail.com untuk order.

1 comment:

  1. salam perkenalan...jom singgah..beeest sangat blog nie!! jgn lupa follow:)

    ReplyDelete